Löpning och surfskipaddling - perfekt kombination

Idag hade jag bokat tid med Orlando på Surfski Center Marina de Portimao kl 10.00. Beslutade att springa de 4 km vi bor därifrån.
Orlando justerar fotstödet på en surfski Mazu Fitness
En härlig löptur efter havet. Orlando jobbade idag så jag paddlade själv österut 9 km (i vardera riktningen) efter kusten till till fyren Farol de Alfanzina.
Vi bor vid den blå pluppen, surfskicentret är vid den röda pluppen och dagens paddlingsmål var fyren vid den gröna
Mäktig natur, vädret var lugnt men det går alltid lite dyningar. Paddlade för dagen en #Mazu Fitness surfski. En bra all round ski som är snabb, surfar fantastiskt bra och är hyfsat stabil. 
Inifrån Surfski Center Marina de Portimao
Filmade stor del av dagens tur med min GoPro, men det blev totalt 9GB så jag måste nog minska ner rejält innan jag kan lägga ut den. Efter paddlingen blev det en skön joggingtur hem igen.
Kom nyligen hem efter en god fiskmiddag i Praia do Vao, en riktigt bra dag :-)